Προϋποθέσεις επιστροφής

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε από το Ozon.gr εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσής του. Μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν την επιλογή, για οποιονδήποτε λόγο, εάν έχετε αλλάξει την απόφαση αγοράς σας.

Κατά την επιστροφή προϊόντος που αγοράσατε από τον ιστότοπό μας, πρέπει να επισυνάψετε το πλήρες σετ του προϊόντος που παραλάβατε, καθώς και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα - απόδειξη, τιμολόγιο, πρωτόκολλο παράδοσης και κάρτα εγγύησης (εάν έχει εκδοθεί). Εκτός από τα αγορασμένα προϊόντα, όλα τα δώρα που παραλαμβάνονται με αυτά, θα πρέπει να επιστραφούν, σε περίπτωση που σας αποσταλούν από το Ozon.gr.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να δηλώσετε την επιθυμία σας ,συμπληρώνοντας μια φόρμα επιστροφής μέσω του προφίλ σας στην ιστοσελίδα μας. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στο "Ο λογαριασμός μου" και μετά κάντε κλικ στο "Επιστροφή προϊόντος" -> "Επίστρεψε προϊόν".

Μετά τη συμπλήρωση και την αποστολή, η φόρμα πρέπει να ελεγχθεί και να εγκριθεί, ώστε να μπορέσετε να στείλετε το προϊόν .

Η επιστροφή και η αποδοχή ενός προϊόντος μπορεί να απορριφθεί από το Ozon.gr σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι σε καλή εμπορική κατάσταση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει: ζημιά στον εξοπλισμό, ίχνη χρήσης, φυσική ζημιά, παραμόρφωση του προϊόντος ή της συσκευασίας, ελλιπή εξοπλισμό του προϊόντος ή ελλιπείς έγγραφα που παρέχονται με την παραγγελία.

Ένα προϊόν που επιστρέφεται από έναν πελάτη, μπορεί να αποζημιωθεί με επιστροφή του ποσού φορτώνοντας το πορτοφόλι του στο προφίλ του ιστότοπου ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού που παρέχεται από τον πελάτη, εντός 14 ημερών από την αποδοχή του επιστρεφόμενου προϊόντος από το Ozon.gr. Σε περίπτωση που το δικαίωμα επιστροφής ασκηθεί μετά την 14η ημέρα από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εντός 30 ημερών από την ίδια ημερομηνία, τα ποσά που καταβλήθηκαν για τα προϊόντα, επιστρέφονται μόνο με τη μορφή πίστωσης αγορών στο προσωπικό πορτοφόλι του πελάτη στο Ozon.gr . Μόνο, εάν ο πελάτης ζητήσει, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν/προϊόντα.

Τα προγράμματα υπολογιστών (λογισμικό), τα παιχνίδια και οι ταινίες δεν μπορούν να επιστραφούν εκτός εάν βρίσκονται σε φυσικά μέσα, η συσκευασία των οποίων δεν έχει παραβιαστεί. Το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει για σφραγισμένα εμπορεύματα που αποσφραγίζονται μετά την παράδοση για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.

Τα βιβλία, τα σχολικά βιβλία και τα εγχειρίδια μπορούν να επιστραφούν εκτός εάν υπάρχουν ίχνη χρήσης (π.χ. μπερδεμένες ή λείπουν σελίδες, κατεστραμμένα εξώφυλλα κ.λπ.) ή δεν είναι σε διατηρημένη εμπορική μορφή, ενώ εάν είναι πακεταρισμένα με ζελατίνα - συνεπάγεται αυτή να μην έχει παραβιαστεί.

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στο ερώτημά σας? Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με διάφορους τρόπους!

Email

Στείλτε μας ένα e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: [email protected] ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Chat

Ξεκινήστε μια συνομιλία με το online support. Το σύστημα συνομιλίας μας είναι ο ταχύτερος και ευκολότερος τρόπος για να λάβετε βοήθεια με τις ερωτήσεις που έχετε.

Phone

Καλέστε μας στο αναφερόμενο τηλέφωνο: +30(211)1984006

Καθημερινές: 09:00 - 18:00.
Κλειστά : Σάββατο και Κυριακή

Πίσω